営業時間
10:00〜17:00

定休日
第2・4土曜および日曜



GR86スワンネック

GR86スワンネック設定中です
もう少し上の方がいいと思っていましたが
車につけるとハッキリしました
これより上にすると
ウイングが主張しすぎて逆に車の方が物足りなくなく見えてしまいます
この設定は保安基準内のストリート仕様なので
この位がまとまり感が有ると思います

GR86コンパクト風洞

測定した数値をまとめています、自前製作の計測機器と違い、計測メーカーのヤマトさんが開発した測定器ですので信頼性はバッチリ
でも最後はこの数値をどう判断し活用するか?は個人差が出るところです、頭の真空管が熱を持って来ました😵‍💫
We are gathering the compact wind tunnel measured values. This time we have used
measuring instruments developed by the measuring maker Yamato,
so the data we are getting is highly reliable. However, in the end, how to judge
and utilize this data varies depending on who is doing the analysis.
The heat is on in the vacuum tube in my head!

コンパクト風洞

今年オートサロンで展示していましたコンパクト風洞を
試用させて頂きました(感謝)

エアロのデザインと機能が底上げして行けばいいね

詳しくはオプション誌&ビデオ!

We tried the compact wind tunnel exhibited at the Auto Salon this year (many thanks).

So our hopes are that the aero design and its features will improve.

For more details, please check the option magazine and videos!

 

2022WTAC

WTAC2022結果は思うところへは行けませんでしたが

良い経験をさせていただきました、

 

動画を見ていると、ちょいちょいテストパーツを投入していますが

もう少しちゃんと作らないと実戦には使えない感じでしたね

 

ほかにも数点持っていきましたが、使わず持って帰りました

いつもなら、事前にしっかりコンセンサスを取ってテスト

するのですがその時間が無くいきなりは無理があるので

次回の課題としました

 

なにしろ今回はコロナの影響で自分一人でのサポートで参加しましたが

やはり無理がありました

次回はしっかり準備していい結果を作れるよう頑張ります

 

ちゃんとレポートしたいのですが今回は時間をかけず

休息と作業に使わせてください

ではでは

For the WTAC 2022, we couldn’t get the results we expected, but overall it was a good experience.

Upon checking the videos, we came to realize that the test parts we brought and used were not enough to bring better results during the actual race. There were even other parts that we just took back home without finding the opportunity to try them.

Usually, we would get a better consensus regarding the decision on which parts to use and would test them more thoroughly. We just found ourselves suddenly running out of time. So this kind of preparation was left as our next challenge to take upon.

In any case, due to the covid worldwide impact, the decision to participate as the sole support staff member kind of backfired, making it very difficult to bring better results. But we will do our best to be better prepared for future events and bring successful results.

I wanted to offer a more detailed report of this event but decided to move forward and use more time to rest and prepare for all the work ahead of us upon returning home.

Until the next opportunity!

 

 

 

トラストGR86タイムアタックの巻 Trust GR 86 Time Attack Video Reel

CSO様の動画です

CSO小原さん自身がドライブしてデモカーを

仕上げて行ってます

ストリートの延長上コンセプトで良いバランスのようです

CSO Ohara himself drives the demo car and performs the finishing touches.

The vehicle looks well balanced, with the concept of Street Extension.

 

2022WTACサポートに行きます

来月4月1~2日にオーストラリアで行われます

WTACに自分一人ですがサポートに行ってきます

ただ、これはかなり大変な事になりますので

 

今から渡航への準備から考え方まで何回かに分けて

お伝えします、日々のちょこちょこした記事は

フェイスブックの方で公開し、こちらは帰国後

まとめた物にしようかと考えています

 

最終出発ギリギリまで通常業務も行い更に陰性検査など

参加出来ない可能性がありますが、やるだけやってみます

This coming April 1st. and 2nd. I will go to Australia to participate in the WTAC event

in the role of supporting staff, and as the sole representative of our company.

So I am planning to publish itineraries and activities daily on FaceBook.

After coming back, I will publish a summary on this blog.

There is also a lot of regular work to do and keep up with at the company

before heading overseas. It will be very hectic.

There will also be Covid testing here and abroad, so there is always the possibility

of not being able to participate in the event due to test results.

But I will try to go through all the necessary steps and see what happens.

 

 

GRヤリスGTウイング

まだプロトモデルですがGRヤリスの

ウイング設定が行われました

4月に行われるWTACクラブスプリントクラスで走ります

その後問題なければ整えて製品化します

We have already performed the wing setup,

which is still in the prototype phase, for the GR  Yaris.

We will run it at the WTAC, Club Sprint Class, in April.

Thereafter, if there are no setbacks, we will proceed with its manufacturing

and commercialization.

s2000エンジンフード

GR86エアロ動画

画像ではなかなか伝わらない雰囲気を動画で表現しようとしています

これもまた難しいですね

Trying to convey through a video what is difficult to convey with photos,

but this is also a difficult task.

Copyright (c) VOLTEX co., ltd All Rights Reserved.
このホームページに掲載されている全ての画像、文章、データ等の無断転用、転載をお断りします